суботу, 16 березня 2013 р.

Модуль 10,11
 Сьогодні ми обговорювали  методику використання запитань у навчальному процесі, побудованому на використанні методу проектів.
 Вибір правильних типів запитань, які ставляться учням для обговорення всім класом або в дискусіях у малих групах, або ж у бесідах один-на-один, є дуже важливим, адже саме вони провокують мислення учнів. 
Постановка цікавих, ефективних, добре підібраних запитань залучає учнів до продуктивних дискусій, які призводять до створення цікавих продуктів навчання, що відображають складні процеси мислення та глибинне розуміння змісту навчальної теми. Ми обговорювали, яким може бути  наш власний стиль вчителя- фасилітатора. Ми  підготували документи для  фасилітації. Визначили наявність усіх складових свого Портфоліо.
Дякуємо за курси!

четвер, 14 березня 2013 р.


Модуль 9. Рефлексія

Опрацьовуючи модуль 9,для себе зробила такий висновок,що я можу планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності; включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів; задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.

Модуль 8.Рефлексія

Чітка система оцінювання діяльності учнів протягом усього часу реалізації проекту позитивно впливає на виконання основних завдань. Особливо ефективним є залучення до оцінювання самих учнів. Хоч для цього потрібно вирішити ряд проблем: психологічного бар'єру самих учнів, необ'єктивності учнівського оцінювання тощо. Робота з матеріалом 8 модуля дозволила віднайти мені шляхи вирішення зазначених проблем. Зокрема необхідно надати дітям контрольні списки та форми оцінювання тощо.

середу, 13 березня 2013 р.


Модуль 7. Рефлексія

Приклад учнівської роботи, створений у цьому модулі відповідає цілям запланованого навчального процесу. Використання комп'ютерних технологій допомагає учням ефективно продемонструвати те, чому вони навчилися, а також бути більш продуктивними і творчими. Створення прикладу учнівської роботи допоможе мені уточнити, що саме варто очікувати від учнів при виконанні проекту, оцінити час, потрібний учневі, внести корективи у перелік умінь і навичок, необхідних для успішного виконання проекту.


вівторок, 12 березня 2013 р.


Модуль 6. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме:

  • ділитися своїми ідеями з іншими
  • спільно збирати інформацію на веб-сайтах
  • запитувати та давати відповіді на запитання
  • змінювати, коментувати, додавати та видаляти дані, які створили інші
  • створювати спільні вікі-статті, які складаються з декількох вікі-сторінок
  • створювати блоги 

понеділок, 11 березня 2013 р.


Модуль 5. Рефлексія


Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а сааме:
Найчастіше використовуються для пошуку в Інтернеті такі популярні пошукові системи, як www.google.com, www.yahoo.com, www.yandex.ru. Коли учні володіють навичками ефективного пошуку, вони швидко можуть знайти велику кількість потрібної інформації та надійних веб-сайтів, які можуть допомогти в навчальних дослідженнях. Звуження зони пошуку дозволяє знаходити потрібні дані. Як і в будь-якому дослідженні, введення до пошукової системи конкретного ключового слова або фрази , яке прийшло вам на думку на початку пошуку, може призвести до знаходження великої кількості веб-сайтів. У такому випадку природно приходить на думку бажання звузити зону пошуку для зменшення кількості знайдених веб-сайтів. Тоді потрібно уточнити відповідний термін.

четвер, 7 березня 2013 р.

                                 Модуль 4. Рефлексія.  
                          

    Цей модуль допоміг мені:
  •  Ознайомитися з різними видами оцінювання;
  •  Визначити методи і інструменти оцінювання навчальних потреб учнів;
  • Створити презентацію про основні ідеї вивчення теми;
  • Допрацювати план вивчення теми; 
  •  Створити вхідне тестування.